lunes, 6 de mayo de 2013

6 de Maig

Hola, Ahir no vaig fer blog ja que va ser prou basic. Al matri vaig agafar un bus a Hue cap a Da Nang, 80 km = 3 hores. Da Nang es una ciutat prou moderna, de platja i basicament orientada a aixo. Te bones avingudes, pasejos, restaurants etc., i sobre tot una platja llarguisima, ara en quant a cos.ses a veure no mas.ses. He fet nit alli. De bon mati he agafat un taxi i m'ha dut a les Montanyes de Marbre. Pujes en un ascensor, si vols, i a dalt esta ple de grutes i temples i pagodes, i el taxi esperant-me. Prou interes.sant, al baixar m'ha dut a un del molt llocs que fan figures de marbre, pero no es pode-ho imaginar el que hi ha. Figures enormes de Budes, Lleons, besties, deesses, etc m' han dit que si volia comprar una me l'enviaven a casa. Collons, pero si no hi caben. Despres amb el mateix taxi cap a Hoi An a uns 25 Km. Total un taxi oficial amb taximetre, dues hores per a mi, 16 Euros. Hoi An es un dels llocs bonics de veritat, molts edificis antics tant museus, com casses particulars com temples, etc. He quedat xopat com un peix de la calor pero practicament l'he visitat tot. Ara que ve la fresca totno a sortir a pas.sejar una mica mes. Dema a les illes CHAM i dema passat a My Son (Mes ruines) on quedar'e empadrat. En general es menjar be, pero avui seguint els consells del Lonely Planet he anat a un restaurant sensa cap presencia, pero m'he fotut dos plat bonis.sims amb dues cerves.ses, pero excelents 6,20 euros. Ah! s'han acabat les fotos ja que es veu que he cremat la maquina, si hi ha quelcom molt interesant ja ho fare amb el telefon. Adeu

No hay comentarios:

Publicar un comentario