martes, 7 de mayo de 2013

7 de Maig

Fins ara el que he vist practicament tot m' agradat, pero crec que ara estic a un dels millors llocs, encare que tots son diferents. Hoi An es una ciutat al centre del Vietnam de 130.000 Hab, amb un riu i tocant a la mar. Es la concentracio mes gran que he vist de museus, temples, pagodes, cas.ses de 300 anys, que es poden visitar, i tot al centre de la poblacio. Ademes on no hi ha un temple hi ha una botiga. En un area de 2x1 km es concentren segons diu la guia 300 sastres en confeccio a mida, encare que al que tenen fet nomes poden posars-ho les angleses que tenen tant mal gust. Encare que si dus una foto el copien el model exacte. Preu d' un tratjo a partir de 50 Euros. La veritat es que no he indagat mas.sa. El pobla es maquisim i esta ple de gent (guiris) pasejant, ja veure-ho les fotos. Ahir vaig anar amb una barca rapida, deu meu quins bots, a un grup de illes (8) a 18 km de Hoi An es diuen les illes CHAM. Tant sols hi ha una habitada per unes 2000 persones. La unica vil.la que hi ha no val gaire, encare que tenen un parell de temples que estan be, pero a continuacio ens varen dur amb la barca a una cala precios.sa, tota plena de palmeres, amb un aigua molt neta, alli varem dinar i de la tumbona sota la palmera a l' aigua al Mar de la Xina, o sigui ja m'he estrenat. Ara m'wn vaig a My Son on hi han temples CHAM (hinduistes)amb bus, no es gaire lluny aquest cop, i la tornada la fare per el riu en barca. Ho sento per vosaltres pero vaig puguer recuperar la maquina de fotos, o sigui algun minuts mes de martiri. Una abracada

No hay comentarios:

Publicar un comentario